czwartek, 3 grudnia 2015

;)

Hej wszystkim ;)


Niedługo Mikołajki ....
                                     ..... pewnie zastanawiacie się jak zaskoczyć bliską Wam osobę prezentem . 




 Przeglądam bardzo dużo stron , szukam ciekawych inspiracji  . W tym roku postanowiłam, że nie będę latać po centach handlowych , ani galeriach . Zrobię prezenty sama ;) 




    Moja mama uwielbia kwiaty , kocha je wszystkie , jakie by nie były , postanowiłam więc , że do zrobienia kwiatów wykorzystam : szyszki i bibułę , oczywiście będzie nam potrzebny klej , brokat, biała farba ;)



                                                           Bardzo lubię też malować na biało gałązki brzozy                   i poprószyć je delikatnie  brokatem ,
 Korę drzew też można wykorzystać , robiąc z niej   np świecznik ;) 
ziarna kawy , pomalować , obkleić świeczki ;) 




Już wkrótce wrzucę fotki z pomysłami .........cierpliwości ......... a tymczasem zabieram się do pracy !!






Mam bardzo dużo pomysłów , ale gorzej z czasem na ich wykonanie . Tak wiem , trochę zaniedbuje mojego bloga , ale to przez ten nadmiar obowiązków. Studia , dom , praca .. ; )



Pozdrawiam, Karla 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz